Yo vänner!

Yo vänner!

Nu sitter jag och "livebloggar" från skolan. Vi har språk med Majsan ;) En riktig succélärare (nästan) men man får göra det bästa av situationen och skriva ett blogginlägg helt enkelt. Början av dagen har varit ganska lugn. Jag klarade mig på matteprovet :) och så har jag troligtvis lyckats få ett VG på SO-provet vi gjorde i fredags, känns bra. Men jag hade hoppats att jag skulle kunnat mycket mer när jag väl skrivit provet, men det gjorde jag inte tyvärr. Men jag klarar mig ganska bra på so:n annars så det är ganska bra så ett prov som inte var 100% lyckat är väl godkänt men jag får komma tillbaka och satsa till nästa prov helt enkelt.


Har fortfarande lite ont i benen sen träningen igår, men ska träna sen igen. Ska bli riktigt kul att träffa alla igen, kanske inte lika kul med backträning men man måste göra det också ibland. Kan bli en riktigt bra tävlingar till inomhussäsongen om jag lyckas på uppbyggnaden, det tror min tränare i alla fall, och jag hoppas att det stämmer. Träningarna får fortsätta och likaså mitt liv!!!

Ha det bra!
BlondinAbbe!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0