Tillägnat Mariette - överlägset bästa deltagaren i IDOL 2009!!!

Idol-Mariette

Detta inlägg är helt tillägnat den 26-åriga tjejen från Halmstad som fullständigt "äger" ut resten av startfältet, helt otrolig röst och ett riktigt snyggt kroppspråk och en bra blick in i kameran gör att man som tittare fångas direkt och verkligen njuter när hon sjunger ut. När hon sjöng Pinks "Dear Mr. President" höll jag på att svimma, så otroligt bra. Helt klart bäst av alla, men dock en bra kväll.
Ända sedan Mariette gick in i audition-rummet så kände jag på mig att det skulle bli riktigt bra, och när hon var klar så visste jag att hon skulle gå väldigt långt. Hon har alltså under hela tiden varit min absoluta favorit i hela tävlingen, med Jon som tvåa dock en låååång bit bakom den här otroligt duktiga tjejen!!

Tack för ditt extremt bra framträdande och hoppas hoppas att du kommer att gå långt!
Du har mitt stöd och min röst :)

Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer
Postat av: Johan Gustavsson

Mariette är helt okej men det är ändå Calle som är bäst men Mariette kommer tvåa. Men jag håller med att hon är jävligt bra;)

2009-09-30 @ 10:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0