Mitt "nya" liv!

Hej alla kära läsare!!
Idag började mitt "nya" liv!! Jag har börjat träna igen, och det känns jätteskönt, har verkligen haft träningsabstinens den senaste veckan! Har redan fått en härlig träningsvärk men det var verkligen värt det. Jag känner mig kanske inte i världens bästa fysiska form men det ska jag försöka ändra på. Jag kommer dra igång ordentligt med träningen nu, och kommer att träna 4 eller 5 gånger i veckan mot förra årets 2 träningar i veckan. En stor förändring i mitt liv alltså, men också en nödvändig förändring eftersom jag verkligen vill lyckas med mitt friidrottande så det här känns som om det inte kom ett år tidigt. Känns som rätt tidpunkt nu, och hoppas att den viljan jag har NU ska finnas kvar också när själva tävlingssäsongen börjar igen. Största målet är förstås att lyckas ta en bra placering på USM som går i Malmö (!)

Ha det bra alla!
/Blondinabbe

Kommentarer
Postat av: Erika

Lycka Till =)

2009-10-01 @ 08:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0