Hej alla vänner!!

Hej igen alla vänner!
Man kan njuta av att vara i skolan ibland, framför allt när man får dator, så man kan blogga lite grann. Man har Majsan IGEN!!! Hon är lite trög men får man dator så ska man inte klaga. Man kan sitta och skriva eller titta på facebook eller liknande. Bloggen är bara något jag använder som tidsfördriv och ett väldigt bra sådant. Jag har haft ganska många bloggar under "min karriär" som bloggare, men den här bloggen toppar allt. I alla fall om man ser på statistiken av antalet läsare jag har fått. Man tjänar mycket läsare genom att skriva upp blogglänken på facebook, vilket jag kommer fortsätta göra. Man tjänar älltså mycket läsare på det, så det känns bra. Det känns bara onödigt att blogga om man ändå inte har några läsare, men det är ju faktiskt ganska kul. Det kan vara väldigt skönt att skriva av sig ibland om det har hänt saker eller så. Jag tror att jag kommer att fortsätta blogga eftersom jag har fått bra respons på den vilket gör att man får en extra kick att forstätta.

Idag ska jag iväg och träna. Det blev inget igår eftersom jag fick ont i halsen, men ska försöka ta mig iväg idag, och troligtvis så blir det backträning idag istället vilket jag kanske inte ser fram emot direkt men det ska bli skönt att få träna. Uppbyggnad gillar jag eftersom man kör mycket styrka. Det är ungefär som sommarens fysträningar för hockeyspelarna. Man kör en del kondition och sådär vilket jag verkligen behöver och jag kommer att ha använding av det i framtiden så det känns bra.

Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0