En gåva från himlen - Johan Gustavsson

Hej allihop.
Nu ska jag skriva ett fint inlägg om Johan Gustavsson, min kära vän och klasskompis. Johan håller på med skytte, han skjuter bra!! Jag är imponerad av honom, och stolt. Han kan allt den här människan. Han kanske inte skriver så vackert men annars så är han rent ut sagt perfekt. Jag tycker att han är en fullständig person och har en guldvärd personlighet och han klarar av allt. Visst han kanske inte har världens bästa betyg men han kan så mycket, han är ofta väldigt imponerande på många olika sätt. Framför allt hans sätt att säga att han inte kan någonting inför ett prov men sedan lyckas med ett riktigt bra resultat och få ett bra betyg på det. Han är guldvärd.

Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer
Postat av: Johan Gustavsson

Tjena man tackar så mycket för de vänliga orden.

2009-09-30 @ 10:29:00
Postat av: Helena

Va fint killar! Men 10.25 på förmiddagen?!

2009-09-30 @ 21:34:13
Postat av: Josse

hahahaa, buuuusted!!!

INGA BLOGGAR PÅ LEKTIONSTID!

2009-10-18 @ 10:14:26
URL: http://blablablab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0