Tisdag, Tisdag, Tisdag

Hej allihopa!
Idag är det tisdag och jag ska senare iväg och luncha med Johan Askmar. Kul kommer det bli!! Vi ska äta och flumma runt i affärer och sådär. Ungefär så det brukar bli när jag och Johan umgås, vi flummar sönder totalt, och skrattar något otroligt mycket :)
Jag kommer att lägga in bilder från det sen :)

Men NU ska jag ge er kära, underbara läsare lite svensk nostalgi-musik! Okej, ska jag vara helt ärlig så är det inte så gammalt, men hittade denna underbara låt på Spotify igår, så måste dela med mig av den. Ignorera att bilden och ljudet inte är det bästa (det är live)

Enjoy!!
BlondinAbbe

Kommentarer
Postat av: Johan

Gilla! både låten och flumm-dag :D

2009-10-27 @ 10:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0