Sammanfattningen kvällens Idol!!

Hej allihopa!
Nu börjar min Idol-feber sätta in :)
Har följt hela kvällens sändning med stort intresse, och ska skriva in min Topp-3 och min Botten-2 för att sedan se hur det stämmer överens med hur svenska folket röstar.
Då börjar vi tycker jag!

TOPP 3

1. Tove Östman Styrke
- För att vara 16 år är hon helt otrolig, och var bäst ikväll. Är själv lite förvånad över att jag inte satte Mariette först, men Tove var verkligen oslagbar ikväll!!

2. Mariette Hansson
- Är redan en riktig sångerska, men imponerade inte lika mycket som tidigare. Hon borde ju garanterat vara kvar tills nästa vecka!!!

3. Reza Ningtyas Lindh
- Reza visade sig på riktigt i kvalfinalen förra veckan, och hon svarade på det igen. Hon är en sjukt duktig sångerska och hoppas verkligen att hon tar sig långt i den här tävlingen.

Där har ni min Topp-3 ikväll. Jag tycker att tjejerna dominerade ikväll.
Här har ni Botten-tvåan:

10. Camilla Håkansson
- Hon var inte dålig ikväll, men helt enkelt inte tillräckligt bra för att vara med i toppen. Hon kommer inte att klara pressen i framtiden.

11. Rabih Jaber
- Vilken mesig röst den här killen har, den hörs knappt. Han måste verkligen höja sig om han överhuvudtaget ska få sjunga på stormarknader i framtiden. Herregud säger jag bara!!

Här har ni hur jag tycker ;)
Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag tror jag håller med dig :) iof såg jag inte programmet, men det är nog den uppfattningen jag har sedan tidigare :) ses imorn <3

2009-10-09 @ 23:59:06
Postat av: Johan Gustavsson

Bra att du satte Tove först för hon var vekligen bäst:)

2009-10-10 @ 19:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0