Min Topp-5 lista Låtar under september (inte bara nytt)

Nummer 5: Katy Perry - Thinking of You
- Katy är en extremt skicklig sångerska och de andra låtarna är inte lika tjatiga som "I Kissed A Girl" och "Hot'N Cold" utan är faktiskt riktigt bra. Lyssna och njut!
Nummer 4 - Pink - Dear Diary
- Har en speciell känsla till alla Pinks låtar och vi kommer med all säkerhet att se fler på den här listan. Den här är ingen typisk Pink-låt men har ett riktigt härligt "beat"
Nummer 3 - Red Hot Chili Peppers - Otherside
- Min syster lyssnade på Red Hot Chili Peppers tidigare, då hade jag ingen aning om vilka dem var. Har nu själv börjat lyssna på deras låtar och herregud vilka sköna låtar. Riktigt speciell röst på sångaren!
Nummer 2 - Pink - Family Portrait
- En "oldtime-favourite" som alltid funkar att lyssna på. Man kan lyssna på den när man är nere, och när man är glad. Riktigt bra låt, inte den vanliga "rockiga" Pink.
NUMMER 1 - RED HOT CHILI PEPPERS - CALIFORNICATION
- Skön video och riktigt skön låt, kan lyssna på den hur många gånger om dagen som helst, hur bra som helst. Heja Red Hot Chili Peppers!

Här har ni septembers lista, rankad:
1. Red Hot Chili Peppers - Californication

2. Pink - Family Portrait
3. Red Hot Chili Peppers - Otheride
4. Pink - Dear Diary
5. Katy Perry - Thinking Of You

Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej där! Vi måste träffas nån dag, det var ett tag sen nu :) då ska jag ha klurat ut en bra lista på mina top 5 låtar :) ha det så bra!

2009-10-01 @ 21:26:52
Postat av: Josse

RED HOT CHILI PEPPERS!

dom gillar jag.

2009-10-18 @ 15:39:22
URL: http://blablablab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0