Hej vänner!!

Hej allihopa!
Nu ska jag blogga igen ;) Fast visserligen första idag så överbelastar väl inte blogg.se direkt, men det känns som det räcker med ett inlägg varje dag. Vissa dagar blir det fler, och vissa dagar blir det inte av alls, det är så olika. Det beror mycket på vilket humör jag är på. Är jag glad och entusiastisk så blir det lätt flera inlägg, men känner jag mig nere över något blir det oftast inget alls, eller så känner jag att jag är tvungen att skriva av mig, och då gör jag ju självklart det.

Idag har jag inte gjort något speciellt, var och tränade lite förut. Eller rättare sagt "tränade"... Såhär var det! Ingen i min grupp kom dit, så jag satt där en stund, tills Lisa kom :) Ingen i hennes grupp hade kommit heller, så vi började med att värma upp typ 8 varv *förvånad*!! Och sen kastade vi "spjut" eller rättare sagt små blå mjuka saker, som är formade som raketer, har dock inget namn på dem. Där roade vi oss en stund, eller framför allt Lisa som hade extremt roligt åt min otroliga fingerkänsla när det gäller att kasta saker. Det händer NÅGRA gånger att jag tappade den innan jag ens kastat, så det var inte så lyckat. Sen spelade vi tennis, där jag faktiskt lyckades vinna, trots att min bollkontroll är som den är, och den är faktiskt ännu sämre när jag har ett rack i handen ;) Sedan valde vi att cykla på träningscyklarna, med blandat resultat :P

Just nu sitter jag hemma och gör absolut ingenting...
Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0