FÖRBANNAD ÄR VAD JAG BLIR!!??

NU HAR CAMILLA LYCKATS IGEN I IDOL!!! Hon har ÅTERIGEN förstört en riktigt bra ballad. Igår förstörde hon Céline Dions "My Heart Will Go On" och idag skulle "Halleujah" bli förstörd. Nu hoppas jag att hon åker ut alltså. Hon förtjänar inte att vara kvar när hon bara förstör låtar. Juryn gjorde ett fel val när de gav henne en chans till. Varför gav dem inte chansen till Moa? En riktigt skicklig tjej som gör det bästa av låtarna och inte förvandlar dom till raka motsatsen mot vad dom tidigare var!

Men det finns dock en idol-tävlande till som jag har extremt svårt för är RABIH!! Han är verkligen en exakt kopia av Darin vilket VERKLIGEN INTE är ett bra tecken då Darin är mitt hatobjekt #1 ungefär!!

Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0