För er som inte vågar: VÅGA!!

Hej allihopa!
Rubriken på det här inlägget har ett budskap. Om man bara läser rubriken så får man verkligen ingen blick in i vad inlägget kommer att handla om. Men budskapet ska jag beskriva nu! Jag är så trött på folk som inte vågar vara sig själva. Folk som är rädda för att öppna upp sig, och visa sitt rätta jag. Jag vill att alla ska kunna vara sig själva utan att skämmas för vad folk ska säga!
Många personer försöker kopiera någon annan, det kan funka till viss del. Man kan ju härma frisyren hos personen, och klädstilen. Men en sak man aldrig kan kopiera till 100% är personligheten. Personligheten är ingenting man ändrar längs vägen, utan något man lever med hela livet. Man kan förstås försöka ändra sin personlighet, men sådana försök misslyckas alltid. Visst att man ibland kan vara inne i en deprimerande del i livet, en period då man inte är nöjd med någonting. Även om det kanske var jättebra! Det är i de lägena som man måste forstätta kämpa för att få det bättre, och hur gör man det? Jo, man följer sin personlighet och visar den personen man är, VÅGAR följa sin personlighet till max. Jag tror att de flesta depressioner folk kommer in i beror på att de under en längre tid varit en person de egentligen inte är. Alltså inte följt sin personlighet. Jag har själv varit inne i en sådan depression tidigare, men fick hjälp ut ur den av alla möjliga personer, och jag har funnit mig själv. Och jag är nöjd med den personen jag har blivit, jag är stolt över mig själv. Det är något jag tycker att alla ska vara!

SÅ ÄN EN GÅNG SÄGER JAG DET:
DU SOM INTE VÅGAR VISA DITT RÄTTA JAG: TA DIG MODET OCH VISA VEM DU ÄR! ALLA KOMMER GILLA DIG LIKA MYCKET!!

Ha det bra!
BlondinAbbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0