Denna söndag!

Hej allihopa!
Jag vet att söndagar ska vara vilodagar, åtminstone om man är religiös. Det är visserligen inte jag men ändå...

Idag har jag hunnit med mycket! Jag vaknade i morse och tittade på klockan (9.44) och tänkte, men då sov jag ju ändå rätt länge. Så slog jag igång den sega datorn, och såg att den var 8.53! Och då slog det mig! Man skulle ju ställa om klockan idag. Varför då egentligen? Jag fattar inte det, men jag kan inte fatta allt.
Jag och min kära moder åkte i alla fall ut till Bergvik och shoppade. Eller rättare sagt jag shoppade, och mamma betalade!! Helt perfekt för mig, som inte har ett öre på kontot! Sorry om jag ruinerade dig mamma!! Jag skulle egentligen bara köpa ett par nya skor eftersom det blivit hål i sulan på mina gamla, men det blev lite andra saker också. Jag fick också tag på billiga Chinos, jag har tänkt köpa sådana länge, och äntligen blev det av! Jag köpte också en t-shirt och en lite tjockare tröja!!
Chinos - Carlings
T-shirt och tröja - Jack'N Jones
Skor - Bergqvist Skor :)

Och efter den lilla shoppingturen har jag pluggat en del SO och sådär. Egentligen inte så mycket men...
Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer
Postat av: Erika Anderskär (den där snygga människan du minns?)

Två saker bara:



Man ställer om klockan för att det ska vara ljust när vi är vakna, annars sover vi bort de ljusa timmarna. Testa att studera solens upp- och nedgångar en dag så fattar du.



Man pluggar inte när det är lov. Har man idiotiska läsare som ger en läxor ändå så struntar man i dem. Det är (faktiskt) värt att få IG i något ämne för att ha 10 dagar ledigt. I december kommer du ångra att du inte tog chansen att sova lite när det var lov.

2009-10-25 @ 20:55:18
Postat av: Josse

albin du har pluggat för mycket religion inför provet tror jag

jag blev klar nyss jag

ska bara träna in frågorna.

hjälp, panik prov om två dagar och jag kan ingenting. panik igen.

2009-11-02 @ 19:40:04
URL: http://blablablab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0