Dags för skol-bloggning igen ;)

Hej allihopa!
Nu sitter jag på språket med en dator igen och ännu en bloggning från skolan som gäller. Är inte speciellt taggad för skolan överhuvudtaget men får göra det bästa av situationen. Vi har redovsining av ett arbete sen, och det känns väl inte helt 100 men det får gå. Jag jobbar i alla fall med den underbara Johan Gustavsson som jag skrev om för några dagar sedan.
Arbetet har varit att göra ett eget företag och räkna ut inkomster och utgifter och sådär. Vårat företag blev väl inte speciellt trovärdigt eftersom vi hade en extremt hög inkomst efter varje månad, borträknat löner, hyra och liknande saker man måste betala för. Men vi har bara jobbat med det två gånger så har väl inte direkt gjort världens hårdaste insats direkt men arbetet har varit välgenomfört och vi har åtminstone försökt och vi är nöjda med resultatet, nu ska vi bara kunna visa det och dela med de övriga i klassen så de tycker att vi gjort ett bra jobb, och förstås imponera på lärarna som ska betygsätta det här. Det känns som att redovisningen kommer gå ganska bra, jag har inget emot att prata inför folk så det ska inte bli några problem alls.


Önska mig lycka till!
Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer
Postat av: Johan Gustavsson

Önska mig lycka till också men det kommer gå bra hoppas jag i alla fall anars blir det inga bra betyg.

2009-10-02 @ 13:04:55
Postat av: ,

blogga inte i skolan , det är ett strongt tipps! du vet aldrig vem som läser

2009-10-02 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0