Bilder och text från dagen med Johan :)

Hej allihopa!
Jag skrev ju förut att jag skulle ta bilder och sådär. Jag tog visserligen 5st så dem ska jag lägga ut i slutet av inlägget.

Vi började med att äta på Åhlens Café. Det var ju t.om Nacho-buffé idag som vi självklart högg in i direkt ;) Glupska som vi är ;)
Sen gick vi runt på stan och kollade på saker!! Johan köpte en mycket najjsig skjorta på H&M! Efter det fick jag en impuls som sa att jag skulle handla, och den närmsta affären var Guldfynd och jag säger:
- Här ska jag köpa något, billigt...
Johan ser fundersam ut och säger:
- Något billigt? Då är det inte rätt affär tror jag.
Vi börjar båda skratta åt insidenten sen går vi ut..

Vi går istället in på Clas Ohlson där jag hittar den helt underbara animerade filmen "Flykten från hönsgården" som alltid är underbar att se på. Den visas varje år på Kanal 5 runt jul, och jag och min syster brukar sitta klistrade framför TV:n när den visas, och nu har jag den hemma :D

Sedan går jag och Johan och fikar. Eller rättare sagt, Johan följer med när jag fikar ;)
Bilder kommer nu:

Dagen 3
Dagen 4
Dagen 1

Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer
Postat av: Johan

Fett värd dag x) haha! får göra om det nån gång :D

2009-10-27 @ 20:26:14
Postat av: elinlarsson

saknar er. ;) ♥

2009-10-27 @ 21:27:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0