Bilder från våran "photosession" i tisdags :)

Hej allihopa!
Har inte bloggat sedan i måndags nu, så känner mig lite off! I tisdags hade jag, Josse och Frida en liten photosession "at my place"! Det var trevligt, men dock kanske inte speciellt seriöst. Men det är dags att lägga ut lite bilder från den också och det kommer i slutet på inlägget!!!

Funderar också på att börja ha tävlingar på bloggen! Typ skriva en eller två textrader ur en låt så får ni läsare försöka lista ut vilken det är genom att skriva en kommentar! Den som vinner, vinner äran och inget mer. Det är alltså som en kul grej, för att få en liten speciell känsla till just min blogg, liksom typ "Oh, nu är det dags för tävling på BlondinAbbes blogg, häng med" liksom! Den känslan, den vill jag att man ska få till mina tävlingar. Jag tar förstås emot era förslag i kommentarer!

Flumcollage :)
Ha det bra!
BlondinAbbe

Kommentarer
Postat av: Sara

wohoo tälvlingsmänniska som man är så vill jag gärna ha tävlingar ;D

2009-10-12 @ 16:56:42
URL: http://dolldrums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0