TRASIG DATOR!!!!

Hej allihopa!
Idag är jag OTROLIGT bitter... Och varför då, undrar ni? Ja ni... Såhär är det, min dator har gått sönder, så nu sitter jag och skriver på pappas, och detta är nog ett inlägg som kan bli mitt sista på ganska länge...
Men jag hjoppas självklart att jag ska kunna få en ny dator så snart som möjligt så jag kan fortsätta blogga så snart som möjligt!
Det som gör mig mest bitter är faktiskt att datorn under flertalet år varit ett stort levnadsbröd för mig, och datorn har betytt mycket! Jag har t.om. kunnat spilla vatten vid tangentbordet utan att den slutade fungera (jag får dock använda ett USB-tangentbord eftersom vissa knappar slutade fungera) så den fungerade ungefär 1 år efter att det kommit vatten i den, men idag, just IDAG, måndagen den 2 november!!!

R.I.P. COMPUTER!!!

I MIN ÄGO - 2006-06-xx fram tills 2009-11-02

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh vad hemskt, såna här tragedier ställer verkligen världssvälten och den globala uppvärmningen i lite perspektiv till verkliga problem :P Nejmen jag hoppas du ger din dator ett världigt farväl med begravningskista och liknande.

Hoppas du hittar en ersättare snart, även om ditt liv aldrig kommer bli detsamma igen.

Ha det bra!

2009-11-02 @ 19:27:18
Postat av: Josse

tänkte just skriva, fan vilken snygg design albin.

jag blev chockade när jag kom in på din blogg.



men sedan såg jag att du fått hjälp med den.

då föll bitarna på plats.

aja, snygg design i alla fall! jag gillar den!

2009-11-02 @ 19:37:42
URL: http://blablablab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0