Hej hopp

Hej hopp alla vänner!
Nu sitter jag på språket och bloggar lite, eftersom min dator gick sönder igår så får jag abstinens av att veta att jag inte kommer kunna blogga när jag kommer hem. Men det kanske är bra att få en paus, så jag kan göra något annat hemma ibland än att bara sitta framför datorn och inte göra någonting. Jag och mamma har hittat en dator på Onoff som vi ska köpa, eller rättare sagt JAG ska köpa. Det är en vit/rosa dator som är så sjuuukt snygg, och den kostar inte så fasligt mycket heller, bara 3 998 SEK, fast man måste ju ha med alla Microsoft-dokument, såsom Word, Excel och sådär. Eftersom jag skriver en del uppsatser i skolan så måste man ju ha det så att man kan skriva. Man vill ju ha bra betyg.


Skoldagen är slut om ungefär 30min och det känns skönt. Jag hoppas att jag ska kunna hitta på något kul i eftermiddag, men har ingen aning om vad. Regnar ju ute, så det är inte direkt ett alternativ... Jag kommer troligtvis att få abstinens och ringa mamma och be henne föra över pengarna från mitt konto till hennes eller papaps så vi kan åka och fixa datorn sen, vill verkligen ha den!! Och behöver den verkligen också!!!!!!!!!!!!!!!!

Men jaja, nu kanske jag ska ta och jobba lite såhär nu på lektionstid ;)

Ha det bra!

BlondinAbbe


Kommentarer
Postat av: Erika

Gött för dig.. Ett litet tips om du vill ha bra betyg är att använda lektionstiden till att jobba.., men du gör som du vill

2009-11-03 @ 18:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0